W Cyberpunk 2077 wybór i styl gry będą miały znaczenie

Cyberpunk 2077

Tak przynajmniej twierdzi Maciej Pietras z CD Projekt RED. Różnorodne style uzbrojenia też będą miały znaczenie. Co jeszcze zdradził twórca Cyberpunk 2077?

Choć informacje o Cyberpunk 2077 rzadko pojawiają się w Sieci, to jak już są, można z nich dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. Francuska strona Jeuxactu przeprowadziła ostatnio wywiad z Lead Cinematic Animatorem Maciejem Pietrasem z CD Projekt RED i twórca wypowiedział się w temacie wyborów oraz broni w grze.

W Cyberpunk 2077 wybór będzie miał ogromne znaczenie i nie chodzi tylko o kwestie fabularne. Okazuje się, że poszczególne sytuacje czy style gry mogą wyglądać całkiem odmiennie, jeśli gracz dokona innego wyboru. Wybrany arsenał będzie znacząco różnił się w zależności od wybranego stylu gry, z których każdy ma unikalne zalety i zastosowania. Sprzęt do walki będzie powiązany z wielowarstwową mechaniką progresji gry.

W wersji demonstracyjnej twórcy pokazali kilka rodzajów gry i różnych systemów walki. Wszystko to jest związane z klasą postaci, którą stworzysz zgodnie z umiejętnościami, jakie będziesz mógł w czasie zabawy poprawić. W zależności od użytej broni będzie istniała przewaga zależna od tego, jaki level będzie miała Twoja postać. Do wyboru będzie: broń technologiczna, potężna lub inteligentna, a każda z nich sprawi, że podejście do gry będzie możliwe na kilka różnych sposobów. Wybierając daną opcję, będziesz musiał mieć świadomość, że inne podejście całkiem odmieni rozgrywkę. Takie kalkulacje mogą mieć ogromne znaczenie podczas kolejnego przejścia gry.

Bronie z kategorii „powerful” będą mogły zadawać obrażenia od rykoszetów pocisków lub zabijać wrogów ukrytych za murem. Inteligentny arsenał da szansę zaskoczyć przeciwnika pociskami samonaprowadzającymi, a ostrza Mantis nie tylko pozwolą walczyć w zwarciu, ale też będą pomocne przy wspinaniu się na ściany. Twórca wspomniał też o innej broni o nazwie Katana, która nie została pokazana w wersji demo ale też jest bardzo interesująca.

Takie wieści o nadchodzącym polskim hicie są prawdziwym świętem dla graczy i szkoda tylko, że wciąż brak jest oficjalnej daty wydania Cyberpunk 2077.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*