Twórcy Rage 2 to doświadczone ekipy w temacie strzelanin więc znają się na rzeczy. Płynność rozgrywki stawiają sobie jako priorytet.
id Software i Avalanche Studios ciężko pracują przy Rage 2, mając swoje ważniejsze i mniej ważne cele. Okazuje się, że ponad graficzne wodotryski developerzy przekładają płynność. Jakie parametry wchodzą w grę przy najnowszej strzelaninie?
Reżyser w studiu id Software, Tim Willits w rozmowie z serwisem Hardcore Gamer zdradził kilka technicznych sekretów. Wygląda na to, że Rage 2 będzie działać w rozdzielczości 1080p i 60 klatkach na sekundę ale tylko na PlayStation 4 Pro i Xboksie One X. Starsze wersje muszą zadowolić się rozgrywką w 30 klatkach.
Twórca dodał, że płynność była ważniejsza dla programistów niż grafika w 4K. Czyżby shooter nie działał więc w 4K, a PS4 i Xbox One miały mniejszą rozdzielczość niż 1080p w zamian za brak problemów z wydajnością?
Oglądając pełne akcji materiały z rozgrywki i śmiercionośne umiejętności bohatera, stawianie na płynną zabawę wydaje się jedynym możliwym rozwiązaniem. Rage 2 pojawi się 14 maja na PlayStation 4, Xboksie One i PC.