Płynność rozgrywki ponad wszystko w Rage 2

rage 2

Twórcy Rage 2 to doświadczone ekipy w temacie strzelanin więc znają się na rzeczy. Płynność rozgrywki stawiają sobie jako priorytet.

id Software i Avalanche Studios ciężko pracują przy Rage 2, mając swoje ważniejsze i mniej ważne cele. Okazuje się, że ponad graficzne wodotryski developerzy przekładają płynność. Jakie parametry wchodzą w grę przy najnowszej strzelaninie?

Reżyser w studiu id Software, Tim Willits w rozmowie z serwisem Hardcore Gamer zdradził kilka technicznych sekretów. Wygląda na to, że Rage 2 będzie działać w rozdzielczości 1080p i 60 klatkach na sekundę ale tylko na PlayStation 4 Pro i Xboksie One X. Starsze wersje muszą zadowolić się rozgrywką w 30 klatkach.

Twórca dodał, że płynność była ważniejsza dla programistów niż grafika w 4K. Czyżby shooter nie działał więc w 4K, a PS4 i Xbox One miały mniejszą rozdzielczość niż 1080p w zamian za brak problemów z wydajnością?

Oglądając pełne akcji materiały z rozgrywki i śmiercionośne umiejętności bohatera, stawianie na płynną zabawę wydaje się jedynym możliwym rozwiązaniem. Rage 2 pojawi się 14 maja na PlayStation 4, Xboksie One i PC.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*