Half-Life: Alyx na PlayStation VR? Nic nie jest wykluczone

half life alyx

Czy jest szansa na Half-Life: Alyx na platformę Sony? Twórcy nic nie wykluczają i wszystko jest możliwe.

Oczywiście jeśli liczysz na najnowszy rozdział z serii Half-Life nie mając gogli VR to niestety na to nie ma szans. Alyx to tytuł przeznaczony tylko dla wirtualnej rzeczywistości, jednak developer nie zamyka się na inne platformy w przyszłości. Jeden z twórców, Greg Coomer w rozmowie z Push Square zaznaczył, że choć Valve skupia się na zapowiedzianej platformie to jednak programiści nie wykluczają wersji na PS VR.

Twórca dodał, że gogle Sony odniosły wielki sukces w swojej kategorii, a posiadacze PS VR z pewnością chętnie zapoznaliby się z nową produkcją z tego znanego i jakże oczekiwanego uniwersum. Prawdopodobnie wszystko zależeć będzie od popytu na Steamie i wyników sprzedaży, jednak rokowania są pozytywne i raczej gra odniesie sukces. To możliwe jest tym bardziej, że Alyx to pełnoprawna odsłona serii z długością rozgrywki porównywalną do gier AAA.

Jako Alyx Vance wraz z jej ojcem będziesz starał się stawić czoła brutalnej okupacji Ziemi przez Kombinat. Akcja produkcji będzie mieć miejsce między wydarzeniami z Half-Life i Half-Life 2, a głównymi aspektami rozgrywki będzie walka, rozwiązywanie zagadek i eksploracja świata.

Half-Life: Alyx ukaże się w marcu 2020 roku na Steamie, wyłącznie na urządzenia wirtualnej rzeczywistości.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*