Bydgoski producent gier, który nie poprzestaje na zmianach wewnątrz samej organizacji, uruchomił autorską platformę publikacji gier zewnętrznych producentów pod nazwą Vivid Games Publishing.
Studio pod banderą Remigiusza Kościelnego, które nie poprzestaje na zmianach wewnątrz samej organizacji, uruchomiło autorską platformę publikacji gier zewnętrznych producentów pod nazwą Vivid Games Publishing. Jest to kolejny etap realizacji strategii, która zapewni spółce dynamiczny wzrost skali działalności oraz dywersyfikację portfela produktów. Pierwsze tytuły stworzone przez szeroką sieć gamingowej społeczności trafią na rynek już w przyszłym roku. Patrząc z pozycji potencjalnego twórcy przyszłego hitu jest to układ win-win, bowiem doświadczone w bojach studio samo zadba później o skuteczną promocję i monetyzację takiego produktu.
Wydawca szuka aktualnie zainteresowanych producentów gier F2P na urządzenia mobilne, oferując opisywane wyżej wsparcie w promocji, produkcję materiałów marketingowych, pozyskanie użytkowników, jak również zarządzanie i wsparcie sieci społecznościowych.