Cyberpunk 2077

Obserwuj
5.2

Średnia ocen

Cyberpunk 2077 wolny od błędów? Multiplayer planowany na początek 2021 roku

cyberpunk 2077

Dwie dobre wiadomości przekazali twórcy odnośnie ich najnowszej produkcji w cyberpunkowych klimatach.

W ostatnim raporcie finansowym, CD Projekt RED potwierdziło wydanie Cyberpunka 2077 w grudniu. Prezes Adam Kiciński stwierdził, że te kilka tygodni więcej dużo dało całej ekipie w temacie usuwania błędów. Oczywiście zespół jest świadomy technicznych problemów bo to olbrzymia produkcja ale poziom błędów będzie tak niski, że gracze w ogóle ich nie zauważą.

Wiele większych bugów i niedociągnięć, jakie mogli zauważyć dziennikarze grający niedawno w udostępniony fragment jest już poprawionych. No i chyba najważniejsze, bo było wiele przecieków odnośnie słabej optymalizacji na PS4 i Xboksie One – tytuł na poprzedniej generacji konsol działa „zaskakująco dobrze”, jeśli mieć na uwadze rozmiar świata.

Kiciński dodał też trzy grosze w temacie rozgrywki multiplayerowej i możliwej premierze w pierwszym kwartale 2021 roku. To nie będzie „tryb sieciowy” ale prawdopodobnie samodzielny, duży produkt. Oczywiście multi rozgrywki będą mocno powiązane z koncepcją pojedynczego gracza, a przy ich produkcji pracuje osobna ekipa.

Brzmi to wszystko bardzo dobrze, więc wypada trzymać kciuki za udaną grudniową premierę i bezproblemową pracę przy multiplayerze.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*