Trudne wybory, romanse czy wolność w innych dziedzinach to tylko niektóre z możliwych opcji w Cyberpunk 2077. Jakie narzędzia zagłady będą dostępne w produkcji studia CD Projekt RED?
Serwis Gamingbolt miał okazję porozmawiać z Quest Directorem Mateuszem Tomaszkiewiczem i w pytaniu o dostępny arsenał w grze twórca zdradził kilka szczegółów. Broń w grze można będzie dostosowywać na kilka sposobów – dołączać lunety, tłumiki czy tworzyć inne modyfikacje w zależności od liczby slotów w danej pukawce.
Co do rodzajów giwer, twórca nie chciał zbyt wiele zdradzać ale wspomniał o broni białej, takiej jak katana, nóż, młot czy nanowire (można używać nanodrutów zarówno w starciach jak i przy włamywaniu się do ludzi czy urządzeń). Poza tym w grze będą dostępne bronie dystansowe – ciężkie działa, lekkie karabiny, rewolwery czy karabiny snajperskie.
Z tego co mówi Tomaszkiewicz, można szykować się na standardowe uzbrojenie plus pewnie jakieś futurystyczne „zabawki”. W wersji demonstracyjnej można było zobaczyć starcie z udziałem inteligentnych karabinów, czyli broni jakiej według twórców nie widziałeś w zbyt wielu współczesnych shooterach.