Sega Master System

Poranna dawka wtorkowych newsów – od retro, przez poczciwego Wiedźmina, po dziwne mody.

POLSKA

#1

Na facebookowym profilu gry Iron Harvest pojawiły się kolejne materiały pokazujące postęp prac nad tytułem. Kilka dni temu developerzy udostępnili grafiki z podstawowymi jednostkami pieszymi, a wczoraj światło dzienne ujrzały animacje wybranych budynków generujących zasoby.

#2

Lauren S. Hissrich, producentka serialu Wiedźmin powstającego na platformie streamingowej Netflix, poinformowała na Twitterze o zbliżających się castingach do ról Yennefer i Geralta. Po cichu widzielibyśmy w roli męskiej Aleksandra Kuzmenkova…

ŚWIAT

#3

Legendarna konsola Intellivision szykuje się do powrotu na rynek z nową maszyną. Ma być z przytupem, z ekskluzywnymi tytułami i… zaskakująco tanio. Projektowi ma szefować Tommy Tallarico, kompozytor znany z Video Games Live! Czy ten pomysł wypali? Mamy się przekonać jeszcze w tym roku.

#4

Gracze online’owego komponentu Grand Theft Auto V są nawiedzani przez przedziwną wiadomość. Komunikat w grze oznajmia bowiem, że w 2019 światło dzienne ujrzy… GTA VI. Rockstar potwierdza jednak, że to jedynie żart autorstwa hakerów, którzy stanowią prawdziwą plagę GTA Online.

#5

Tymczasem Sega Master System otrzyma (jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem) własne kompendium od Bitmap Books. Szykuje się nie lada gratka dla fanów tego gadżetu. Tony ilustracji, nieprzebrane ilości informacji, a to wszystko w jednym miejscu!

Sega Master System

#6

Temat blokowania przez Sony funkcjonalności cross-play z tygodnia na tydzień przybiera na sile. Tym razem ich nieugięte stanowisko wypłynęło przy okazji rozmów o Fallout 76. Pojawiają się stwierdzenia, że “cała sytuacja jest winą Sony“. Bardziej konkretnie już się chyba nie da dyskusji podsumować.

#7

FIFA 19 będzie ujawniała procentowe szanse na otrzymanie fantów z lootboksów w trybie Ultimate Team. To zapewne próba rozładowania napięcia wywoływanego przez skrzynki – już kilka państw doszło do wniosku, że paczki z łupami to po prostu hazard.

#8

W miniony weekend doszło do niespodziewanej premiery. Po 24 latach, oryginalny System Shock doczekał się pierwszego w historii fanowskiego rozszerzenia – umożliwiło to wydanie kodu źródłowego gry w kwietniu.