Layers of Fear na Xboksie One

Layers of Fear

Z pewnością słyszeliście już o grze krakowskiego developera, która zyskała pozytywne opinie zarówno samych graczy, jak i recenzentów oraz krytyków. Jeszcze tej jesieni będziecie mieli możliwość ograć Layers of Fear na konsoli Xbox One w programie Game Preview.

Chociaż gra nie jest jeszcze ostateczną wersją przeznaczoną do sprzedaży, już teraz da się odczuć, że utrzymuje poziom finalnego produktu. Ukończona jest w około 80% i zawiera dwie do trzech godzin dopracowanej i intensywnej rozgrywki. Aktualizacje, które niebawem otrzyma tytuł, skupią się na poprawianiu błędów i dodawaniu zawartości. Ponadto wspierając Game Preview otrzymacie szansę uczestnictwa przy produkcji gry. Bloober Team otwarte jest bowiem na wszelkie wasze pomysły oraz konstruktywną krytykę.

Layers of Fear to psychodeliczna gra przygodowa o pochłoniętym przez szaleństwo malarzu, który pragnie stworzyć dzieło swego życia. Jego mroczną historię poznacie odnajdując pieczołowicie wykonane przedmioty osobiste. Przemierzycie również pokoje pełne niepokojących wizji ciągle zmieniającego się domu, wypełnionego nadprzyrodzonymi wydarzeniami, gdzie każdy ruch kamery może zmienić wasze otoczenie. Gra została stworzona na silniku Unity, wyciskając z niego siódme poty. Layers of Fear to projekt silnie inspirowany arcydziełami malarskimi sprzed wieków oraz XIX-wieczną architekturą i wystrojem wnętrz.

Layers of Fear jest już dostępny na platformie Steam Early Access dla Windows, PC, Mac i Linux oraz został zatwierdzony do programu Game Preview dla Xboksa One.


Layers of Fear will appear this fall on the Xbox One in the Game Preview. This Polish horror production is a psychedelic adventure game about the artist who is absorbed by the madness and wants to create his life’s work.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*