The Last of Us Part II

Obserwuj
6

Celujący

5.8

Średnia ocen

Ostatni dziennik twórców i ucieczka Ellie w reklamie sequela The Last of Us

Ostatni dziennik twórców i ucieczka Ellie w reklamie sequela The Last of Us

Na sam początek dnia mamy trochę „mięska” dla fanów Ellie i Joela w The Last of Us: Part II.

Pora na ostatnią część dzienników developera w temacie sequela The Last of Us. Tym razem twórcy skupili się i opowiedzieli co nieco o świecie gry. W dzienniku „Inside the World” reżyser Neil Druckmann i pozostali członkowie ekipy poruszają kwestię wielkości świata (o wiele większy niż w The Last of Us), wielkiego niebezpieczeństwa poza strefami ochronnymi czy projektowania poziomów.

Z tego co widać Ellie nie może nawet na chwilę się zapomnieć i stracić czujności, bo np. po przejściu przez uszkodzone drzwi zostaje nagle zaatakowana i musi walczyć o życie. Materiał prezentuje też psy, wiele dróg do celu w danych lokacjach czy świetne szkice koncepcyjne. Poruszono także kwestię miejscówki Jackson i zamieszkującą ją małą społeczność ludzi z poczuciem odbudowania rodziny i życia bez ciągłej ucieczki i zabijania. Poprzednie dzienniki możesz obejrzeć tutaj, tutajtutaj.

Poniżej dostępna jest szalona ucieczka Ellie w reklamie TV. Jeszcze tylko kilkanaście dni.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=68&v=BKq1B9WJajA&feature=emb_title
Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*