Paradise Lost

Paradise Lost

Polski raj utracony – Paradise Lost z nowym teaserem

Paradise Lost

Obiecująca gra przygodowo-narracyjna Paradise Lost studia PolyAmorous doczekała się całkiem przystojnego – i naprawdę smutnego – teasera.

Gra rozgrywa się w nietypowym, post-apokaliptycznym świecie, w którym II wojna światowa nie skończyła się w 1945 roku. Nazistom udało się przeciągnąć wojnę przez aż dwadzieścia lat, aż w ruch nie poszły bomby nuklearne. Z Niemiec i Polski zostały jedynie post-atomowe zgliszcza – a przekaz radiowy wprowadzający tło sugeruje, że być może i reszta Europy jest w podobnym stanie. Wcielisz się w dwunastoletniego chłopca, który przemierzając pustkowie trafia do bunkra. Twoje zadanie będzie polegać właśnie na eksploracji ogromnej przestrzeni, rozwiązywaniu zagadek i podejmowaniu brzemiennych w skutkach decyzji; PolyAmorous obiecuje, że Twoje czyny będą realnie wpływać na przebieg opowieści. Sam tytuł i teaser – w którym spiker sporo się modli – sugerują, że nie uciekniemy od religijnych konotacji i symboliki. Grę kojarzę jeszcze z Pixel Heaven w 2017 roku i z przyjemnością oglądam, jak ładnie ten projekt urósł.

Wydawcą gry jest All in! Games, które wydaje również obiecującego Ghostrunnera – tytuł ten zdobył pierwszą nagrodę na niedawnym Digital Dragons Indie Celebration. Paradise Lost ukaże się na PC jeszcze w tym roku, a później ma trafić również na konsole.

Dawniej student projektowania gier na Uniwersytecie Śląskim w Sosnowcu, przez chwilę nawet doktorant. Kurator gier wideo katowickiego festiwalu Ars Independent. Wierny fan twórczości Hideo Kojimy, Yoko Taro i Shigesato Itoiego. Podobno napisał kiedyś tekst, który miał mniej niż 13 000 słów, ale plotka ta pozostaje niepotwierdzona. Ustatkowany Gracz. Z twarzy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*