Promocja gry indie bez budżetu

Promocja gry indie

W oryginale prezentacja była przedstawiana w Poznaniu podczas zakończonego niedawno Game Industry Conference przez Natalię Dołżycką – osobę z nowymi mediami obytą nie od dzisiaj. Obecnie zajmuje ona stanowisko Mobile Games Marketing & PR Manager w firmie b-interactive, ale znana jest również z zamiłowania do dziennikarstwa oraz piastowania stanowiska Creative Director w agencji Positive Power.

Z prezentacji, którą znajdziesz w usłudze SlideShare dowiesz się, że promocja gry indie czy też marketing niezależnej produkcji nie musi być ani trudny, ani drogi. Nawet bez braku doświadczenia i z naprawdę ograniczonym budżetem można z powodzeniem wypromować swoją grę. Wystarczy odrobina determinacji, wiedzy i… publiczne wystąpienia. W swojej prezentacji Dołżycka przekonuje, że 99% sukcesu zaistnienia gry w świadomości odbiorcy (co przekłada się na pozytywny jej odbiór oraz zakup) to promocja, o którą należy zadbać już od pierwszych zapowiedzi swojego tytułu.

Na wyciągnięcie ręki masz zatem darmowy know-how osoby, która wie jak działać nieszablonowo, umie dotrzeć do odpowiednich ludzi, zadbać o duże zasięgi i być przez zainteresowanych tytułem człowiekiem szukanym, a nie szukającym. Jeśli zmagasz się akurat z podobnymi problemami, warto zainteresować się opisywaną prezentacją i przyswoić wiedzę, która rzadko kiedy leży na ulicy. W tym przypadku, wystarczy się jedynie po nią schylić…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*