Ray tracing na obecnej generacji, czyli Crysis Remastered w akcji

crysis remastered

A jednak da się wdrożyć technologię śledzenia promieni w czasie rzeczywistym na obecnej generacji konsol.

Za kilka dni premiera Crysis Remastered (18 września) i wychodzi na to, że twórcy wzięli sobie do serca krytykę graczy. Być może nawet poszli o krok dalej, bo odrestaurowany Crysis będzie miał ray tracing na Xboksie One X i PlayStation 4 Pro. Niestety tylko te lepsze sprzęty otrzymają takie graficzne ulepszenie.

Na poniższym trailerze można zaobserwować lepszej jakości cienie, wnętrza czy wygląd tafli wody. To pierwszy raz kiedy technologia nowej generacji jest także dostępna na obecnych platformach. Ciekaw jestem jak ogólnie będzie spisywać się ten remaster?

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*