Studio Dontnod chce wiarygodnego bohatera w Tell Me Why

tell me why

Twórcy Vampyr i Life is Strange nie idą na łatwiznę i chcą, aby ich bohater był wiarygodny. Z tego względu developer współpracuje z organizacją promującą LGBTQ.

Nie będzie dróg na skróty, uproszczeń czy postaci pisanej „po łebkach” – transpłciowy Tyler z Tell Me Why będzie odpowiednio ukształtowany. Ekipa znana ostatnio z serii Life is Strange tym razem podejmuje kolejny trudny temat. Z tego względu studio Dontnod skonsultowało się z GLAAD, organizacją promującą LGBTQ, aby pomogła im przy pracy.

Dyrektor GLAAD, Nick Adams pochwalił twórczość francuskiego developera i powiedział, że dbanie o to, aby wszystko było wiarygodne i w porządku, podnosi poprzeczkę dla przyszłego włączenia LGBTQ do innych gier.

Tytuł przedstawi losy rodzeństwa (Tyler i Alyson) w małej miejscowości Alaska. Bliźniacy postarają się wykorzystać swoją więź, aby odkryć wspomnienia kochającego, ale niespokojnego dzieciństwa. Będziesz badać przeróżne wspomnienia rodzeństwa z kluczowych wydarzeń w ich życiu i wybierać te w które uwierzysz.

Tell Me Why będzie podzielone na trzy epizody i dostępne na Xboksie One i PC latem 2020 roku.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*