The Astronauts (wreszcie) prezentują efekty swojej pracy z Witchfire

witchfire

Polska ekipa The Astronauts wreszcie pokazała nieco więcej odnośnie swojego nowego projektu. Warto zainteresować się tymi materiałami.

Szef studia Adrian Chmielarz niestety nie dotrzymał obietnicy związanej z regularnymi aktualizacjami dla graczy odnośnie Witchfire, co oznacza tylko ciężką pracę twórców. Z drugiej strony polski zespół nie chce wszystkiego trzymać w tajemnicy i wreszcie podzielił się konkretną liczbą materiałów z gry. Programiści zaprezentowali efekty swojej pracy jaką wykonali w styczniu. Oprócz czterech screenów związanych z jeziorem i wioską możesz zobaczyć projekty giwery czy broni wroga.

Chmielarz zaznaczył, że trudno było wybrać materiały do pokazania, bo albo były to nieciekawe postępy albo ukazujące spojlery. Udało się jednak wybrać nieco interesujących treści i poniżej możesz sprawdzić kilka detali z Witchfire. Poza tym możesz obejrzeć wideo z sesji motion-picture czy sprawdzić więcej szczegółów tutaj. Data premiery Witchfire nie jest jeszcze znana ale jest szansa na tegoroczne wydanie gry.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*