The Elder Scrolls VI na silniku z 2002 roku

The Elder Scrolls 6

The Elder Scrolls VI zostało potwierdzone dwa lata temu. Myślę, że nie tylko ja zastanawiałem się nad tym, jakiej technologii użyje Bethesda, aby ich produkcja była dostosowana do najnowszych standardów. Okazuje się, że bardzo starej…

Creation Engine był wykorzystywany już w 2002 roku, gdy powstawało The Elder Scrolls III: Morrowind. Od tamtego czasu silnik wielokrotnie modyfikowano (zmieniając m.in. nazwę na Gamebryo – przyp. red.), jednak już przy problemach z Fallout 76 widać, że wymaga on albo zmiany, albo radykalnej przebudowy. Twórcy tłumaczą swoją decyzję doskonałą znajomością narzędzia, a co za tym idzie szybkością tworzenia dużych światów. Do tego dochodzą oczywiście prostota tworzenia fanowskich modów.

Biorąc pod uwagę fakt, że The Elder Scrolls VI zapewne ukaże się nie wcześniej, niż za cztery lata, wykorzystywana do jego stworzenia technologia będzie już pełnoletnia…

Adam to ustatkowany gracz z krwi i kości. Mąż, ojciec, a także wieloletni miłośnik elektronicznej rozrywki w formie wszelakiej. Gry wideo traktuje jako coś znacznie powyżej zwykłego hobby, wynosząc je ponad inne pasje – muzykę i książkę – dostrzegając jednocześnie, jak wiele mają one wspólnego z innymi sferami jego zainteresowań.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*