Trek to Yomi stawia narrację ponad długi gameplay

trek to yomi game

Czas rozgrywki nie będzie długi ale za to treść ma być konkretna.

Reżyser Marcin Kryszpin w rozmowie z serwisem GamingBolt powiedział, że Trek to Yomi to nie jest wielka gra i na normalnym poziomie trudności to około pięć godzin rozgrywki. Twórcy skupiają się przede wszystkim na sposobie narracji, prezentacji gry i monochromatycznej oprawie.

Już 5 maja szykuj się na kinowe wrażenia znane z filmów Akiry Kurosawy i poznawanie okresu Edo za pomocą przedmiotów kolekcjonerskich. Kluczem w zabawie nie będzie trudna walka czy zbyt wiele funkcji ale zachowanie poczucia klasycznego filmu o samurajach. Czy fani Ghost of Tsushima dostaną kolejny ciekawy tytuł w tych klimatach?

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*