Ubisoft podejmuje wyzwanie i inwestuje w nowe marki

ubisoft

Maszyna Ubisoftu napiera do przodu z wielką siłą i nie zamierza przestać. Oprócz wydawania sequeli znanych serii, firma uważa, że to dobry czas na inwestycje w nowe IP.

Takie gorące nadchodzące tytuły jak Ghost Recon: Breakpoint, Watch Dogs: Legion czy Rainbow Six Quarantine zapowiadają świetny czas dla francuskiej firmy. To oczywiście nie wszystko bo nie należy też zapominać o nowych przygodach skrytobójców w Assassin’s Creed zapowiadanych na 2020 rok, a inne marki długo po premierach wciąż radzą sobie znakomicie.

Jednak to wciąż mało dla Ubisoftu i executive director Alain Corre w rozmowie z MCV powiedział, że firma potrzebuje nowych talentów, aby nadal dostarczać nie tylko kolejne części znanych marek ale też całkiem nowe opowieści. Twórca wie, że fani cenią ich długoletnie serie takie jak choćby Assassin’s Creed ale ten czas to także dobra pora na inwestowanie w nowe marki.

Wraz z pojawianiem się nowych możliwości i technologii (np. Google Stadia) oferowanych przez kolejną generację konsol, firma chce wykorzystać ten potencjał i tworzyć świeże IP z popytem na lata. Twórcy chyba nie rzucają słów na wiatr bo już w lutym przyszłego roku pojawi się Gods and Monsters (PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PC i Stadia) a wiele innych tytułów nadal jest w produkcji.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*