W Cyberpunk 2077 nie będzie można zawalić misji

Cyberpunk 2077

Każda decyzja będzie miała swoje konsekwencje w przyszłości. Każda misja będzie przewidywała zachowanie i wybory gracza.

Choć brzmi to dość nierealnie, to w Cyberpunk 2077 nie będzie można zawalić misji, przegrać czy oglądać komunikatów „mission failed” wraz z resetem do poprzedniego stanu zapisu. Takie rewelacje przekazał Philipp Weber (Quest Designer) w rozmowie z niemieckim Gamestar.

Twórca wspomniał o gatunku RPG w otwartym świecie i możliwości uwzględnienia działań, zachowań i wyborów gracza. W trakcie ważnej misji uwolnienia zakładnika, nawet przerwa na zjedzenie hamburgera może mieć wpływ na rozgrywkę, co w konsekwencji spowoduje np. śmierć niewinnej osoby. Gracz nie zostanie ostrzeżony, że jego opieszałość może spowodować niepowodzenie zadania. Nie uświadczysz ekranu „game over”, jednak śmierć zakładnika będzie miała konsekwencje bezpośrednio zintegrowane z grą.

Z wypowiedzi twórcy wynika, że śmierć bohatera nastąpi jedynie wtedy, gdy obrażenia na polu walki będą zbyt mocne. Nie będzie ograniczeń w misji, ostrzeżeń czy niepowodzenia spowodowanego wolnym tempem czy błędem gracza. Takie potwierdzenia jeszcze bardziej cieszą i sprawiają, że Cyberpunk 2077 może być w wielu kwestiach wyjątkową produkcją.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*