Kto by się spodziewał? Przygody Johna Marstona aż tak bardzo spodobały się ekipie Sucker Punch i z nich czerpali inspirację.
Reżyser Nate Fox w rozmowie z GAMINGbible zwrócił uwagę na inspiracje, jakie cała ekipa miała podczas produkcji Ghost of Tsushima. Numerem jeden był zdecydowanie western Red Dead Redemption i dobrze przeczytałeś, nie chodzi o Red Dead Redemption II ale właśnie o przygody Johna Marstona. Twórca wspomniał o fantastycznej robocie studia Rockstar Games, przy ożywianiu fantazji bycia rewolwerowcem eliminującym dawnych kolegów po fachu.
To nie koniec, bo Fox dodał jeszcze jeden tytuł, jaki był w zainteresowaniu ekipy – The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Tutaj twórca w samych superlatywach wypowiedział się odnośnie wielkiej siły ciekawości, podsycanej w grze na wiele sposobów. Świetne wybory do inspiracji przy pracy i tworzeniu wielkiego otwartego świata. Obie produkcje są wyjątkowe i z pewnością z ich „połączenia” wyjdzie kolejna niezapomniana przygoda.