Michel Ancel, ojciec Raymana opuszcza gamedev

gry dla dziecka

Michel Ancel, francuski projektant gier wideo odpowiedzialny za kultowe tytuły takie jak Rayman, Beyond Good & Evil czy interaktywną adaptację King Konga Petera Jacksona odchodzi z Ubisoft.

Co ciekawe, artysta odchodzi całkiem z gamedevu. Michel Ancel poświęci się… zwierzętom. Po 30 latach pracy z grami projektant podjął pracę w schronisku dla dzikich zwierząt. Ancel ogłosił swoją decyzję na Instagramie.

Projektant i Ubisoft potwierdzili, że Michel Ancel opuścił studio i Beyond Good & Evil 2 już kilka miesięcy temu. Projekt ma się dobrze i mamy wreszcie ujrzeć konkretny gameplay gdzieś w przyszłym roku. Wild, gra o prehistorycznym szamanie przy której pracował Michel Ancel z ekipą Wild Sheep Studio również nie wstrzymał prac.

Panu Ancelowi życzymy powodzenia na nowej ścieżce kariery!

Dawniej student projektowania gier na Uniwersytecie Śląskim w Sosnowcu, przez chwilę nawet doktorant. Kurator gier wideo katowickiego festiwalu Ars Independent. Wierny fan twórczości Hideo Kojimy, Yoko Taro i Shigesato Itoiego. Podobno napisał kiedyś tekst, który miał mniej niż 13 000 słów, ale plotka ta pozostaje niepotwierdzona. Ustatkowany Gracz. Z twarzy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*