Polski gamedev

Pora na kolejną porcję wieści o tym, co słychać u polskich developerów. Rodzime studia podzieliły się ostatnio kilkoma ciekawymi informacjami, więc zarezerwuj sobie kilkanaście minut i zerknij co słychać w polskim gamedevie.

Alder’s Blood wystartowało z kampanią na Kickstarterze

Gra taktyczna osadzona w świecie Victorian-Western tworzona przez Shockwork Games (ciekawa historia jednej z ich gier po kliknięciu w ten link https://ustatkowanygracz.pl/app-store-lubi-pierdzenia-quack-butt/) wystartowała z kampanią na Kickstarterze.

Wesprzyj projekt!

Alder’s Blood posiada już wszystkie kluczowe elementy, a celem kampanii jest dodanie nowej zawartości i dopracowanie szczegółów.

“Prace nad Alder’s Blood przypominały emocjonalny roller-coaster, czujemy jednak, że obecnie gra jest najbliższa naszej ostatecznej wizji. Dzięki naszemu wydawcy mamy już zapewniony odpowiedni start w styczniu 2020, jednak z Waszą pomocą możemy zrobić jeszcze więcej, by Alder’s Blood wspięło się na nowe wyżyny!”
Michał Bernat – Lead Developer, Shockwork Games

Na chwilę obecną Adler’s Blood potwierdzono na platformy PC i Nintendo Switch

Liberated na pierwszym gameplayu

Można już obejrzeć pierwszy gameplay trailer Liberated – w pełni grywalnej powieści graficznej z gatunku tech-noir, która wkrótce zadebiutuje na PC na platformach GOG i Steam, a także na Nintendo Switch (wersje na PlayStation 4 i Xbox One pojawią się później).

Już niebawem na Ustatkowanym Graczu pojawi się znacznie więcej informacji o samej grze. Wcześniej zerknij jednak na nowy materiał.

Shadows 2: Perfidia wylądowało na Nintendo Switch

6 sierpnia na Nintendo Switch trafił survival horror – Shadows 2: Perfidia. W marcu 2017 r. gra pojawiła się na PC i została bardzo dobrze przyjęta przez graczy (średnia ocen na Steam 80%).

Rozgrywka nawiązuje dla klasycznych horrorów i obejmuje m.in. zróżnicowane zagadki oraz konfrontacje z potworami, które wymagają specjalnego podejścia oraz taktyki. W Shadows 2: Perfidia gracz może wcielić się w 2 różne postaci – każda z nich ma swoją własną ścieżkę i będzie musiała zmierzyć się z odmiennymi wyzwaniami.

Autor Adam Ginel

Adam to ustatkowany gracz z krwi i kości. Mąż, ojciec, a także wieloletni miłośnik elektronicznej rozrywki w formie wszelakiej. Gry wideo traktuje jako coś znacznie powyżej zwykłego hobby, wynosząc je ponad inne pasje – muzykę i książkę – dostrzegając jednocześnie, jak wiele mają one wspólnego z innymi sferami jego zainteresowań.