Cyberpunk 2077

Obserwuj
5

Bardzo dobry

5.2

Średnia ocen

Cyberpunk 2077 w wirtualnej rzeczywistości? Były takie próby

cyberpunk 2077

Czy jest szansa na Cyberpunk 2077 VR? Jeden z twórców zdradził kilka informacji w temacie przygód Night City w wirtualnej rzeczywistości.

John Mamais z CD Projekt RED w wywiadzie dla OnMST zapytany o przyszłe opracowanie Cyberpunka 2077 pod wirtualną rzeczywistość, odpowiedział że polska ekipa próbowała i eksperymentowała z VR. Jednak ostatecznie porzuciła te plany z uwagi na niszę i nieopłacalność tej opcji na rynku. Twórcy myśleli o VR, a sam Mamais lubi ten rodzaj rozrywki, ale na tę chwilę gra powstaje wyłącznie na urządzenia bez gogli VR. I takiego stanu rzeczy nie zmieni nawet marcowa premiera Half-Life: Alyx.

Wcześniej Michał Nowakowski z działu ds. rozwoju biznesu w CD Projekt RED powiedział, że ekipa słyszała oczywiście o zapowiedzi nowego Half-Life’a, jednak nie obawia się starcia z tą znaną marką. VR to bardzo wąska, niewiarygodna nisza na rynku gier, a jedynym powodem na produkcję przez Valve takiej gry jest działalność na polu sprzętowym i rozszerzenie tej niszy.

Z drugiej strony, nie można przecież mieć wszystkiego i najlepiej na początku skupić się na platformach, na które jest największy popyt. Potem czas i sprzedaż gry pokaże czy twórcy będą próbowali eksperymentować np. z Nintendo Switch czy właśnie VR.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*