Gollum studia Daedalic na nowym materiale

Gollum studia Daedalic na nowym materiale

Gollum, nadchodząca gra w uniwersum Władcy Pierścieni, zapowiada się na nietypową propozycję: nie będzie to ani slasher, ani strategia, ani RPG, ani też gra z otwartym światem. Twórcy z Daedelic Entertainment inspirują się raczej serią Assassin’s Creed, kłądąc nacisk na eksplorację, parkour i skradanie się.

Nareszcie możemy jednak zobaczyć, jak to hula w praktyce, choć jeszcze we wczesnym wydaniu. W ramach NACON Connect firma zaprezentowała krótkie wideo w którym producent z Daedalic, Harald Riegler, opowiada nieco o ideach interaktywnych przygód Golluma; Riegler przyniósł ze sobą też trochę wideo z rozgrywki. To wciąż alfa, ale otoczenie wygląda nader kusząco. Oby tylko animacje dorównały roli Andy’ego Serkisa.

O tym, czy Gollum okaże się być prawdziwym sssssskarbem przekonamy się w przyszłym roku.

Dawniej student projektowania gier na Uniwersytecie Śląskim w Sosnowcu, przez chwilę nawet doktorant. Kurator gier wideo katowickiego festiwalu Ars Independent. Wierny fan twórczości Hideo Kojimy, Yoko Taro i Shigesato Itoiego. Podobno napisał kiedyś tekst, który miał mniej niż 13 000 słów, ale plotka ta pozostaje niepotwierdzona. Ustatkowany Gracz. Z twarzy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*