Przygody Golluma bez skradania są jak Uncharted bez walki

Gollum

Ledwie zapowiedziano The Lord of the Rings: Gollum, a twórcy już opowiadają o swojej wizji gry. Na co postawią największy nacisk?

Jaką produkcją będą przygody Golluma i na czym najbardziej zależy twórcom? Szef Daedalic, Carsten Fichtelmann w rozmowie z VentureBeat zdradził kilka szczegółów tego ambitnego projektu niemieckiej ekipy. Głównym oczkiem w głowie developera będzie głębokie opowiadanie historii. To nie będzie szybka gra akcji RPG, lecz z nieco innym podejściem do gry przygodowej.

Oczywiście nie oznacza to, że programiści całkowicie zrezygnują z podstawowych mechanik. Szef niemieckiego studia brak niektórych rozwiązań w rozgrywce porównał do Lary Croft czy Uncharted bez pełnej akcji walki. W The Lord of the Rings: Gollum możesz spodziewać się skradania, wspinaczki czy oszukiwania innych postaci, pod tym względem gameplay będzie podobny do poprzednich gier z miejscem akcji w uniwersum Tolkiena.

Twórcy chcą pracować przy ambitnym projekcie, ze świeżymi rozwiązaniami, nutką czegoś nieoczekiwanego i chęcią stworzenia niezapomnianego doświadczenia wyróżniającego się w świecie Władcy Pierścieni. Ekipa z Hamburga pragnie by ich produkt był wyjątkowy, przetrwał np. 30 lat, bez konieczności tworzenia kolejnej gry o przygodach Golluma.

Co z tego wyniknie i czy developerowi uda się wdrożyć zapowiadane treści? Tego dowiesz się dopiero w 2021 roku.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*