Resident Evil Village

Obserwuj
5

Bardzo dobry

5.8

Średnia ocen

Story trailer, tryb Mercenaries i majowe demo w RE Village

re village

No to sypnęło materiałami i wieściami w temacie Resident Evil Village. Same dobre informacje ale dopiero zwiastun fabularny wymiata!

Podczas Resident Evil Showcase pokazano nowy zwiastun fabularny pełny nowych lokacji i świetnej atmosfery. Poza tym ujawniono tryb Mercenaries, który z pewnością umili kolejne godziny po skończeniu wątku fabularnego.

Ponownie możesz przygotować się na przemieszczanie z jednej lokacji do drugiej i ubijaniu przy tym większej ilości coraz trudniejszych wrogów. Między obszarami będziesz mógł kupić co nieco lub upgrade’ować sprzęt. Pojawią się też zdolności takie jak zwiększona siła, większe obrażenia za pomocą określonej broni czy ulepszenia szybkości. Więcej dowiesz się z poniższego trailera.

Na koniec kolejne świetne wieści, tym razem odnośnie wersji demonstracyjnej Village, która pojawi się na wszystkich platformach (PS4, PS5, Xbox One, Xbox Seris X/S, PC, Stadia) dokładnie 2 maja bieżącego roku. Można będzie cieszyć się grą przez 60 minut (tylko przez 24 godziny), a posiadacze PS4 i PS5 będą mogli nieco wcześniej zagrać w weekendowym ale krótkim wydaniu dema (dwie części wioska i zamek). Cała rozpiska na grafice poniżej. Teraz nic tylko czekać na 7 maja i zacierać ręce.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*