Wszystko co wiemy o Assassin’s Creed Codename Red

assassin's creed red

W temacie Assassin’s Creed Codename Red do tej pory wiadomo niewiele. Oficjalne wieści są bardzo lakoniczne – miejscem akcji Red będzie starożytna Japonia, a gra powstaje w studiu Ubisoft Quebeck. Jednak serwis Insider Gaming, którego redaktorem jest znany z potwierdzonych doniesień Tom Henderson, podsumowuje wszystkie nieoficjalne wieści jakie do tej pory ujawniły źródła serwisu.

Wstępna data premiery Assassin’s Creed Codename Red to jesień 2024 roku (PS5, Xbox Series X/S, PC) ale redaktor zaznacza, że tendencja do opóźnień może zmienić wydanie i przesunąć je na 2025 rok. Japońska przygoda jest już ponoć w pełni grywalna ale redaktorzy spodziewają się pierwszych wieści dopiero na początku przyszłego roku.

W Red ma być dwójka bohaterów – samuraj i kobieta shinobi. Samuraj to afrykański uchodźca, który poznał zasady kreda i może być wzorowany na Yasuke – pierwszym afrykańskim samuraju. Ten wojownik będzie dysponował ciężkimi atakami, a kobieca bohaterka będzie bardziej zwinna. Obie postacie będą miały zupełnie inne cechy, ekwipunek i broń, co sprawi że będą znacząco różnić się od siebie.

Jedną z głównych cech Assassin’s Creed Codename Red będzie działanie w ukryciu, skradanie i niektóre funkcje znane z serii Splinter Cell (gaszenie pochodni, ukrywanie się w cieniu czy przenoszenie ciał). Poza tym możesz liczyć na zniszczalne środowisko, co pozwoli na niszczenie i demolowanie niektórych przedmiotów czy większych budowli w lokacjach.

Za przykład Henderson podał drzwi, które będzie można rozciąć i wyłamać za pomocą dostępnych narzędzi. Choć nie będzie to zniszczalne środowisko znane z serii Battlefield, to funkcja ta ma sprawić masę frajdy graczom.

Oczywiście wszystkie te doniesienia traktuj z przymrużeniem oka (choć źródło jest sprawdzone) i cierpliwie czekaj na oficjalne wieści.

Nowe wieści o walce, silniku i kryjówce znajdziesz tutaj.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*