Akcja, moce i wsparcie DLSS 3 w Witchfire

witchfire

Polski tytuł prezentuje się wyśmienicie.

Studio The Astronauts zaprezentowało najnowszy gameplay trailer strzelaniny Witchfire. Jako łowca będziesz walczył z wiedźmami i resztą potworów na wiele różnych sposobów. Kusze, karabiny czy rewolwery w połączeniu klimatycznymi miejscówkami i efektownymi mocami bohatera, tworzą prawdziwy taniec śmierci.

Spowolnienie wrogów, rażenie prądem i szybkie uniki to tylko niektóre z umiejętności łowcy. Poza tym, szef studia Adrian Chmielarz wspomniał o wsparciu Nvidia DLSS 3, tłumacząc że technologia ta pozwala cieszyć się rozgrywką w wysokiej liczbie klatek na sekundę bez uszczerbku dla efektów wizualnych.

Chmielarz dodaje, że połączenie płynnej akcji i graficznej uczty, będzie wyjątkowe w takiej grze jak Witchfire. Polska strzelanina rogue-lite ma zadebiutować na początku roku w wersji Early Access na PC.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*