Create Together

O jakich wydarzeniach mowa? O rozsianych po Polsce, ale posiadających wspólny mianownik w postaci gier wideo.

Pierwsze z nich to Create Together czyli konferencja poświęcona w całości tematyce tworzenia gier, skierowana zarówno do graczy, jak i do przyszłych twórców. Wybierając się na nią do Częstochowy będziesz mógł wysłuchać interesujących prelekcji prowadzonych przez specjalistów z branży, które będą dotyczyć m.in. marketingu, designu oraz pozostałej pracy kryjącej się za rozpoznawalnymi produkcjami. To jednak nie wszystko! Oprócz powyższego, będziesz mógł osobiście przetestować gry lokalnych twórców. Nie zapominajmy również innej o ważnej części konferencji Create Together – gamejamie, czyli 24-godzinnym maratonie tworzenia gier, zakończonym ich prezentacją, oceną jury i wręczeniem cennych nagród.

Co ważne, wydarzenie będzie miało miejsce w dniach 9-10 marca, więc czasu na podjęcie ewentualnej decyzji nie zostało już wiele.

To jednak nie koniec marcowych atrakcji

Przenosząc się na grunt już płatnych wystąpień, zapraszamy do Krakowa, do Instytutu Allerhanda, gdzie podjęty zostanie temat prawnych aspektów produkcji, dystrybucji i marketingu gier wideo. Brzmi interesująco?

Celem szkolenia będzie przeprowadzenie uczestników przez prawne aspekty procesu tworzenia gry wideo, rozpoczynając od samej organizacji produkcji i jej nadzorowania, a skończywszy na marketingu i rozliczeniach z wydawcą. Podczas szkolenia poruszona zostanie tematyka typowych dla branży gier wideo… sporów sądowych, jako że często mają one swoje źródło w niedopatrzeniach lub błędach popełnionych jeszcze na etapie produkcji gry.

Znacznie więcej dowiesz się o rzeczonym szkoleniu klikając w to miejsce – wiedz jednak, że jest ono płatne (w roli głównej wystąpi dr Marcin Balicki – autor publikacji naukowych i współautor monografii „Ochrona gry komputerowej. Aktualne wyzwania prawne”; prelegent na konferencjach i programach branżowych m.in. Games Industry Conference, Pixel Connect, czy też Indie Games Booster) i wynosi odpowiednio 590,40 PLN / 738 PLN

I choć pozornie wydawać się może to wysoką ceną pamiętaj, że wiedza z zakresu produkcji gier, ich rebrandingu, marketingu, reklamy, sporów sądowych czy konsekwencji naruszenia praw własności intelektualnej jest nie do przecenienia.