Cyberpunk 2077

Obserwuj
5.2

Średnia ocen

CD Projekt RED przeprasza, pracuje nad poprawkami i zwraca pieniądze za grę

cyberpunk 2077

Twórcy biją się w pierś i podejmują kroki, aby gracze mieli wybór.

Szefostwo CD Projekt RED (Marcin Iwiński, Adam Kiciński, Adam Badowski, Michał Nowakowski, Piotr Nielubowicz, Piotr Karwowski) wystosowało komunikat do graczy odnośnie konsol poprzedniej generacji (podstawowe PS4 i Xbox One).

Po fali niezadowolenia graczy z działania Cyberpunka 2077, twórcy chcą, aby wszyscy gracze byli usatysfakcjonowani z rozgrywki, pracują nad większymi aktualizacjami i dają szansę na zwrot gry. Więcej dowiesz się z poniższego komunikatu.

W pierwszej kolejności chcemy przeprosić Was za to, że przed premierą nie zaprezentowaliśmy rozgrywki z Cyberpunka 2077 na konsolach poprzedniej generacji, co utrudniło Wam podjęcie świadomej decyzji dotyczącej zakupu. Wiemy, że powinniśmy poświęcić więcej czasu i uwagi na dopracowanie naszej gry na PlayStation 4 i Xbox One. 

Nie ustajemy w pracy nad naprawą błędów oraz polepszeniu doświadczenia płynącego z gry. Pierwsza seria aktualizacji została właśnie opublikowana, a kolejna pojawi się w przeciągu 7 dni. W najbliższej przyszłości możecie oczekiwać kolejnych, ponieważ będziemy aktualizować grę na bieżąco. Po Świętach wypuścimy dwie duże aktualizacje, w tym Patch 1, który pojawi się w styczniu. Po nim, w lutym przyszłego roku, pojawi się Patch 2. Powinny one naprawić większość istotnych błędów, które gracze napotykają podczas rozgrywki na konsolach poprzedniej generacji. Będziemy Was informować o zawartości obu aktualizacji przed ich wypuszczeniem. To nie sprawi, że gra na PS4 czy Xbox One będzie działać jak na PC i konsolach nowej generacji, ale przybliży Was do tego doświadczenia. 

Będziemy wdzięczni, jeśli dacie nam szansę na naprawę sytuacji, ale jeśli nie jesteście zadowoleni z tego, jak działa gra na Waszej konsoli, możecie wystąpić o zwrot kosztów za zakup. W przypadku kopii cyfrowych, możecie skorzystać z reklamacji na PSN lub Xbox. W przypadku wydań pudełkowych, w pierwszej kolejności zwróćcie się do sklepu, w którym kupiliście grę. Jeśli zwrot kosztów nie będzie możliwy, możecie skontaktować się z nami — na wiadomości czekamy pod adresem helpmerefund@cdprojektred.com. Postaramy się Wam pomóc. Możecie do nas napisać przez tydzień, od dziś do 21 grudnia 2020 r.

P.S. Gracze na PC będą również otrzymywać regularne aktualizacje i poprawki.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*