Dodatek do Remnant: From the Ashes już dostępny

Dodatek do Remnant: From the Ashes już dostępny

Zaskoczenie ubiegłych wakacji – Remnant: From the Ashes studia Gunfire Games, obecnych twórców gier w serii Darksiders – doczekał się pierwszego dużego, płatnego rozszerzenia. Swamps of Corsus zawiera całkiem nową lokację, czyli tytułowe Bagna Corsusa. Wraz z nią do gry trafia nowa zawartość fabularna, nowe zadania, kilku nowych bossów i przeciwników, a także tony nowego sprzętu oraz umiejętności pasywne. Włącznie ze skórkami dla bohatera, które odblokować możesz w całkowicie nowym trybie Survival. Jego nazwa może być trochę myląca, bo jest to w rzeczywistości zabawa w typie roguelite: gracze przemieszczają się między losowymi biomami uzbrojeni początkowo jedynie w pistolet i trochę złomu.

Swamps of Corsus jest dostępne od wczoraj do kupna na Steam w cenie 35,99 złotych. Do sprzedaży wszedł również zestaw zawierający pełną grę wraz z DLC za 159,99. Na konsole PS4 i Xbox One rozszerzenie trafi już 4 czerwca.

Oddajmy zresztą głos wydawcy, czyli Perfect World:

W odnowionej strefie Corsus, inteligencja zbiorowa roju Kultu Iskali przejęła kontrolę nad bagnami, okazując się być równie niebezpieczna, co Root – zła siła, nękająca Ziemię. Dopóki jednak istnieją jakiekolwiek pozostałości ruchu oporu, gotowe stawić czoła Iskalom, ostatnia iskierka nadziei tli się dla wszystkich graczy. Aby zmienić przyszłość Corsus, poszukiwacze przygód muszą stawić czoła królowej roju i powstrzymać Iskali raz na zawsze – lub pomóc jej wyegzekwować plan Kultu, aby umożliwić jej dominację. Podczas zwiedzania lokacji Corsus, każdy gracz będzie mógł zdobyć unikalne nagrody – w tym trzy potężne bronie – za wykonywanie różnych wyzwań, takich jak walka z zabójczymi pozaziemskimi przeciwnikami, przechodzenie czterech nowych pobocznych podziemi czy przezwyciężenie dwóch epickich bossów – jak przerażająca Kolczasta przeraza („Barbed Terror”). Oprócz całego mnóstwa nowej zawartości ze Swamps of Corsus, dodatek wprowadzi też zupełnie nowy tryb „Survival Mode”, będący prawdziwym sprawdzianem silnej woli u graczy.

Dawniej student projektowania gier na Uniwersytecie Śląskim w Sosnowcu, przez chwilę nawet doktorant. Kurator gier wideo katowickiego festiwalu Ars Independent. Wierny fan twórczości Hideo Kojimy, Yoko Taro i Shigesato Itoiego. Podobno napisał kiedyś tekst, który miał mniej niż 13 000 słów, ale plotka ta pozostaje niepotwierdzona. Ustatkowany Gracz. Z twarzy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*