Overwatch

Wkraczamy powoli w wydawniczy sezon ogórkowy, co nie znaczy, że w świecie gier nic się nie dzieje.

POLSKA

#1

A jednak nieocenzurowana wersja Agony nie ujrzy światła dziennego. Madmind Studio ma problemy finansowe, chodzą słuchy, że również prawne – część ekipy wciąż jednak będzie pracowała nad patchowaniem tytułu.

#2

Gra 60 Seconds polskiego studia Robot Gentleman przekroczyła milion sprzedanych egzemplarzy od dnia swojej premiery. Gratulujemy, zachęcając do zapoznania się z naszą nietypową recenzją tytułu.

ŚWIAT

#3

Omega Labirynth Z to tytuł, który może budzić kontrowersje. Charakterystyczny sposób prezentowania kuso odzianych postaci nie każdemu przypada do gustu. Przeciwne takim grom okazuje się tez być Sony, które zdecydowało się zablokować uruchomienie wspomnianej pozycji na konsolach PlayStation 4 oraz Vita.

#4

W Korei Południowej zdecydowanie nie opłaca się hakerom zadzierać z wymiarem sprawiedliwości… Autor popularnego haka do Overwatch nie tylko musi zapłacić karę wzorem podobnych spraw, ale i pójdzie do więzienia – to wina 180 000 USD, jakie zarobił na oszustwie.

#5

Edmund McMillen – jeden z najciekawszych twórców gier indie, autor m.in. Super Meat Boya – tworzy spin-off kultowego roguelike’a The Binding of Isaac. Gra o podtytule Four Souls ma być “karcianą casualową strategią”… wyłącznie w trybie lokalnej kooperacji. Czyżby szykowała się nam gra planszowa?

#6

Nadchodzący, finałowy sezon interaktywnego The Walking Dead będzie najpewniej ostatnią grą, korzystającą z przestarzałego silnika Telltale. Nareszcie!

#7

Ekipa Creative Assembly – konkretnie oddział odpowiedzialny za kapitalnego Obcego: Izolację – zabiera się za nową produkcję. Będzie to nowa własność intelektualna oraz taktyczny, pierwszoosobowy shooter.

#8

Nier: Automata – Become as Gods Edition, czyli definitywne wydanie najpiękniejszej naszym zdaniem gry 2017 roku, jest już dostępne w wersji cyfrowej na Xbox One. To debiut gry na platformie Microsoftu.

Autor Adam Ginel

Adam to ustatkowany gracz z krwi i kości. Mąż, ojciec, a także wieloletni miłośnik elektronicznej rozrywki w formie wszelakiej. Gry wideo traktuje jako coś znacznie powyżej zwykłego hobby, wynosząc je ponad inne pasje – muzykę i książkę – dostrzegając jednocześnie, jak wiele mają one wspólnego z innymi sferami jego zainteresowań.