Dreams Journal: Marzenie Arta
Spędziłem prawie dwa miesiące z najnowszą produkcją MediaMolecule: Dreams. Okazuje się, że to ambitniejsza zabawka, niż mogliśmy się spodziewać n...[Czytaj więcej]
Recenzja Doom Eternal
Czy studio id Software utrzymuje dobrą passę, ulepsza i idzie do przodu z najnowszą częścią szanowanej przez graczy serii? Nastały...[Czytaj więcej]
Nioh 2 to nie rewolucja, a ewolucja – w coś genialnego
Jedną z magicznych rzeczy, które oddzielają gry From Software od ich naśladowców, jest oręż. Japończycy mają wybitny talent do tworzenia broni, k...[Czytaj więcej]
Wrażenia z Alder’s Blood
Trochę Bloodborne, trochę Mike’a Mignoli, trochę Invisible, Inc, trochę Darkest Dungeon, trochę Banner Saga… W Alder’s Blood czeka kilka rzeczy do odp...[Czytaj więcej]
Powstało Praetorians HD, ale nie wiem, czemu
Znajdujemy się w ciekawym punkcie growej kultury remiksu i remake’u. Z jednej strony, rozpoczęty około dekadę temu trend na wskrzeszanie i&n...[Czytaj więcej]
Recenzja Hunt: Showdown
Czy nowy projekt studia Crytek ma szansę zapaść w pamięci podobnie jak seria Crysis? Tak i nie. Niemiecka ekipa powraca z mocno or...[Czytaj więcej]
Plusy dodatnie: Dead Cells – The Bad Seed
Dead Cells był jednym z największych hitów 2018 roku i chyba też w ogóle w świecie gier niezależnych. Ja, chociaż moje wrażenia ze ...[Czytaj więcej]
Stellar Commanders – pierwsze wrażenia
Rozgrywka trwająca 7 minut, dynamiczny, wymagający działania pod presją czasu i aktywności rywala gameplay, mały obszar wymuszający nieubłaganą konfro...[Czytaj więcej]
Recenzja gry Narcosis
Z racji tego, że mając siedem lat topiłem się w jeziorze, do lęku przed utonięciem mam szczególne podejście. Lubię pływać, ale zaw...[Czytaj więcej]
Recenzja gry Sojourn
Lubię gry logiczne. Szczególnie takie, które serwują różnorodne łamigłówki, dzięki którym po kilkunastu minutach nie stają się nudne. Sojourn nie...[Czytaj więcej]