RAGE 2

Jeśli myślałeś, że RAGE 2 to tylko akcja, strzelanie i krew to jesteś w błędzie. Twórcy shootera wspomnieli o elemencie fabularnym w grze.

Developerzy RAGE 2 oprócz szalonej akcji, umiejętności bohatera i ciągłego strzelania, chcą zaintrygować gracza interesującą narracją. W wywiadzie dla kwietniowego wydania Official PlayStation Magazine, Odd Ahlgren (narrative director) i Loke Wallmo (senior narrative designer) z Avalanche Studios zwrócili uwagę na mocny element fabularny w ich najnowszej grze. Poniżej dostępny jest materiał z rozgrywki pokazany na PAX East 2019 (pod koniec filmiku).

Twórcy zauważyli, że zarówno Bethesda jak i id Software od samego początku prac chcieli mieć interesującą fabułę w RAGE 2. Już przy wczesnym etapie prac developer i wydawca stawiali nie tylko na strzelanie ale też na ciekawy otwarty świat. Podczas eksploracji terenów każda napotkana postać czy wróg mają określoną historię i charakter. Oni mają powód być tam gdzie są, ważniejsze rzeczy też nie są przypadkowe, a wiele z dróg u swego celu ma pewny kontekst. Większość z tych historii jest wyjaśniona jeśli tylko przyjrzysz się nim wystarczająco blisko.

W grze wielki nacisk, oprócz walki, będzie położony na szalone postaci, mające motywacje do robienia pewnych rzeczy czy proszenia bohatera o nie. Owszem strzelanie to główny punkt programu, jednak dostępne miejscówki pełne będą historii do poznania.

RAGE 2 ukaże się 14 maja na PlayStation 4, Xboksa One i PC.

Autor Marcin Wronka

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Ustatkowany gracz.